About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

lördag 13 mars 2010

Motivation

NU är våren på väg med stormsteg och vinterfettet sitter kvar på kroppen. Det är så svårt att komma igång.
I flera veckor nu har jag sagt i morgon, i morgon men nu fasicken är det dags. Det är dags att börja träna och äta nyttigt.

Den fysiska kroppen behöver må bra lika mycket som den mentala och andliga och vad är det som kan tala om för den fysiska att börja träna? Jo den mentala. Allt styrs ifrån bollen på kroppen. Den Högst upp alltså :)))
Så nu tar jag och talar om det för den mentala kroppen i mig att tänka nyttigt och att det är dags att börja träna.

I går kväll satte jag mig ner för att meditera som vanligt och jag målade upp i mitt inre hur jag är 5 kg lättare, jag står på stranden med mina röda bikini och jag sade: När jag andas in; Jag är och när jag andas ut jag är den. Så när jag sade att JAG ÄR DEN i ca 15 min hade jag talat om för min andliga kropp vilket faktiskt är det centrum som jag och allt kommer från att Jag är den som är 5 kg lättare. Nu kommer jag att få det. Vi har bestämt det. Universum har uppfattat mig och attraktionens lag regerar nu.

Så här kan man faktiskt göra med allt. Läs Mose koden och förstå vad jag menar. En mycket lättläst och bra bok. Lycka till alla sommarsugna bikini älskande människor.

Jag längtar verkligen efter sommaren och i dag ser jag solen titta ut bakom husen och det känns så underbart Härligt.

Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade