About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

måndag 15 mars 2010

Mamma


Två bruna små ögon tittar på mig
Två små söta händer klappar min kind
Jag älskar dig mamma
Mitt hjärta fylls av glädje och kärlek
Jag håller om denna lilla kropp som trycker sitt huvud i min famn som en liten katt
Jag stryker hennes hår och hon älskar det
En rosa slöja omsluter oss och en känsla av evig trygghet befinner sig
Jag tittar på den lilla kropp som ligger i min famn och jag vet att det är mig själv jag håller om
Mina ögon fylls av glädje tårar och jag vill aldrig släppa
Två små grönbruna ögon kommer fram till mig
Två små söta runda händer vill ta plats i samma famn
Mamma, Nu är det min tur
Mamma du är så god
Jag håller om två små kroppar och klappar dem med var sin hand
Vilken känsla! Vilken lycka! Så stort att hjärtat vill hoppa ut och börja dansa.
Vi är evigt förenade och jag vet det med hela mitt väsen
Jag älskar er Gloria & Gabriella.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade