About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

onsdag 3 juni 2009

Marijas Själshämtning




Genom att hitta tillbaka till din förlorade själ kommer du att läka dina gamla sår, du kommer att finna när du ingick i ett kontrakt att leva ett liv som egentligen inte passade dig, du kommer att finna dig hel och full av nåd då du inser vem du verkligen är och du kommer att finna ditt redskap som kommer att hjälpa dig i ditt vardagliga liv att bli den du verkligen är. Du kommer lättare att förstå vad du måste göra och vad du skall jobba med när det gäller ditt yrke eller kärleken i ditt liv.

Du skall i denna övning att färdas i fem heliga rum. I det första rummet skall du hämta tillbaka ditt sårade jag. I det andra heliga rummet skall du finna det kontrakt som du ingick i någon gång i detta livet som gjorde att du inte kan leva som den du är, samtidigt som du här skall skriva på ett nytt kontrakt och se vad det var för kontrakt du föddes med. I det tredje rummet kommer du att finna nåd för den du är och hämta tillbaka denna underbara människa. I det fjärde rummet kommer du att finna ett redskap som du skall ta tillbaka i ditt vardagliga liv som kommer att hjälpa dig framåt i livet, samtidigt som du skall lämna kvar ett gammalt redskap som du längre inte behöver. I det femte rummet skall du hämta med dig ditt kraftdjur.

Först skall jag lära dig att öppna ett helgat rum, hur du skall be till de fyra riktningarna och hur du genom en avslappning som heter lilla döden skall slappna av för att färdas till dessa rum.

Dessa 5 rum finns i underjorden. Nere i moder jords mage och när du är färdig med underjorden skall vi jobba med den övre världen dvs. himlen. I himlen kommer du att finna ditt högsta jag, dina förfäder, dina läxor, dina föräldrar, ditt framtida jag och se tre av dina förra liv som kommer att visa dig ett mönster av den du är i dag.

När du är färdig garanterar jag dig att du kommer att veta precis vad du måste göra och hur du skall hantera din omgivning.


Lycka till
Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade