About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

onsdag 3 juni 2009

Kontraktens rum


Sitt bekvämt och slut dina händer framför bröstet i en bön position.
Öppna ditt helgade rum genom att kalla till de 4 heliga riktningarna, be din bön och gör den lilla döden.

Nu skall du i ditt inre tänka att du färdas ner till moder jords mage. Genom alla maskar, rätter, stenar och allt som kan finnas nere i jorden. När du är framme i moder jords mage skall du hitta en ren flod som rinner med det renaste vatten du sett. Vattnet rinner lugnt och stilla och du lägger dig här.

Lägg dig i floden. Det är tryggt och skönt att ligga här. Slappna av en stund i floden och känn att vattnet sköljer av dig och renar din kropp. Var här en stund och vila…

Om en stund kastar vattnet upp dig in i ditt paradis. Ditt paradis är underbart vacker. Här är det tryggt, lugnt, fridfullt och det kan se ut precis som du vill att ett exotiskt paradis skall se ut.

Någonstans här i ditt paradis skall du möta din guide som skall leda dig till det rum där du skall finna ditt heliga kontrakt.

Förklara avsikten till kontraktens rum och be din guide att leda dig dit.

När du är framme så se dig omkring, vilka människor, varelser ser du här. Hitta dig själv här och be att få veta när du ingick i ett kontrakt att leva ett liv som inte är du.

Fråga:

När ingick jag i detta kontrakt?
Betrakta svaret här… Hur gammal var du? Var befinner du dig? Vilka människor finns omkring dig?

Vad är det jag verkligen behöver och vill ha?
Vad kan ge mig frid nu?
Förklara ditt nya kontrakt och tala om det för alla som finns där

Låt sedan din guide leda dig tillbaka in i jorden och till den rena fina floden där du vilar en stund innan du återvänder tillbaka till rum och tid

För varje fråga inväntar du ett svar, när du är färdig så tacka din guide och låt den guida dig tillbaka till moderjords mage och ner till den fina floden där du åter igen lägger dig och vilar en stund.
Sedan kastas du tillbaka upp och tillbaka till rummet igen.

Ha ett antecknings block redo framför dig så att du kan anteckna dina svar som du har fått. Skriv ner allt som faller dig in. Ditt högsta jag kommer att vägleda din penna.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade