About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

torsdag 31 december 2009

Meditera Mera

Hej alla unika, kärleksfulla, glädjestrålande, fantastiska, kloka och helt enkelt underbara människor och välkomna till min blogg som kommer att handla om hur du skall hitta inre ro genom avslappning, meditation, vägledning, nummerologi, och vägledda meditationer.
Först kommer jag att berätta vad verklig meditation är och syftet med den. Sedan kommer jag att ge dig massor av gratis meditationer som kommer att förbättra din hälsa.
Jag kommer att vägleda dig in i dig själv där du kan hitta svar som du länge har letat efter men inte vågat ta upp. För att du skall må bättre är det viktigt att du rensar i ditt inre och då behöver man gå in i sig själv för att städa undan det som inte längre behövs. Det kan vara smärtsamt i början då man inser vem man är och vem man har blivit med tiden. Men jag lovar att det är värt besväret. För jag kan med ord inte beskriva hur bra du kommer att må när du inser att allt är bra och det som har hänt i det förflutna fanns till för att du skall bli ditt bästa jag i dag.
Du som skall följs min blogg behöver en stol och en diktafon. Du behöver inte rusa och köpa en diktafon direkt men du kommer att behöva den så småningom när vi skall jobba med de vägledda meditationerna. Du kan också komma till mig eller till andra vägledare för att hitta dig själv men det kostar otroligt mycket pengar och det har vi varken råd eller tid med i dag, och jag lovar att det mesta av jobbet kan du göra själv. Du behöver bara tänka positivt, ha en stor påse med tålamod och tro på att du kan.
Hitta en plats i ditt hem där du kan vara ostörd. Har du små barn så är det bra att göra arbetet när de har lagt sig. Känner du dig trött så gör det ändå. Gud kommer att ge dig styrkan du behöver då han ser att du tar dig tid att ta hand om dig själv. Gud vill att vi skall må bra men han vill också se att vi verkligen anstränger oss. Inget är gratis i livet. Vi är alla här för att lära oss att ta hand om oss själva och våra medmänniskor.
Nu skall du först jobba med dig själv. Du skall hitta dig själv.
Vad du vill. Vad du behöver. Hur du tänker. Vad du gör. Hur du beter dig. Hur andra uppfattar dig och varför. Du skall hitta dina skuggor helt enkelt.
När du har hitta dig själv kommer du att känna en speciell lycka som kommer från hjärtat. Den här lyckan kommer aldrig att försvinna igen då du alltid kommer att veta hur du skall hitta tillbaka till den. När detta tillstånd kommer och du känner dig hel kan du börja jobba med dina närmaste om inte Gud vill dig annat. Det finns människor som har gott in i meditationer och upptäckt att de är här för större syften men de är sällsynta ännu men skulle det vara så att du känner att du kan lätt kommunicera med andra sidan eller att du får till dig onormala krafter så måste du bejaka det och kanske ta kontakt med en professionell medial guide.
I dagens läge behöver vi meditera för att slappna av då vi arbetar och stressar mycket. Skilsmässorna växer och depressionerna växer på högvarv. Snart kommer den stora ekonomiska krisen också och då är det otroligt viktigt att vara förberedd mentalt. Det finns lösningar på allt och jag kan med lätthet säga att lösningen är kärlek men det skulle var svårt för många att förstå detta då de säger att kärlek inte sätter mat på bordet men det gör den faktiskt man behöver bar tro. Kärleken är svaret på alltet.
När du mediterar når du medvetenhet och när du når medvetenhet når du förstånd och när du når förstånd når du kärlek och när du når kärlek når du evig lycka. LYCKA TILL…

2 kommentarer:

meditativtliv sa...

Awesome

Alexander sa...

Awesome

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade