About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

tisdag 28 april 2009

Afirmationer


En affirmation säger man till sig själv i ca 15-20 min. antingen tyst eller högt. Högt är bäst.
Det är viktigt att lyssna på det man säger när man affirmerar.
Lägg fokus på orden och verkligen känna orden med hela ditt hjärta. En affirmation kan förändra hela ditt liv.

När du intalar dig själv något tillräcklig länge och mycket starkt blir du hörd. Tro mig! Det fungerar.

Mot olika form av stress:

1. jag litar på livets flöde och process, allt är bra.

2. Jag lugnar ner mina tankar och jag är lugn och stilla.

3. Jag är lugn och inget negativt kan komma igenom mitt lugna jag.

4. Jag är ett med universum.

5. Jag vilar och litar till livet.

Mot negativa tankar:


1. jag inbjuder det positiva i mitt liv och välkomnar det helhjärtat.

2. För var dag blir jag i alla avseenden bättre.

Mot rädsla att ingå ett förhållande:

1. jag är öppen att dela kärlek och glädje på alla nivåer med någon.

Att uppnå en önskning:

1. jag bemästrar all den skicklighet och alla de medel som behövs för att uppnå det jag djupast vill ha.

2. Mina kreativa möjligheter är gränslösa.

Andra bra affiramationer:


1. jag tar kontrollen över mitt liv och jag klarar av vilken situation sim hälst.

2. Jag är en unik, kärleksfull och glädjestrålande människa.

3. Jag släpper all gammal smärta inför kärlekens händer.

4. Jag gör min röst hörd och det jag säger betyder något.

Det finns otroligt många affirmationer. Jag brukar alltid plocka fram rätt affirmation till mina klienter som kommer på vägledning. Det finns också otroligt bra böcker med affirmationer. Läs. Läs, läs.


Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade