About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

onsdag 29 april 2009

Workshop


Example på workshop

Ställ klockan på 15 min
Sätt dig eller lägg dig bekvämt.
Bärja projicera glädje. (Du får inte vara deprimerad eller på något sett negative när du sitter I din workshop).

Börja tänka positive tankar…

Exempel:

Jag är här på jorden och jag älskar att vara här, jag älskar att vara I min kropp. Jag älskar min kropp. Jag tar hand om min kropp.
Jag livnär mig med nyttig mat. Jag håller igång min fysiska kropp med bra och hälosam träning.
Jag tar hand om mig själv och andra människor.
Jag respekterar och accepterar andra människor som dom är och jag drar till mig lika sinnade människor.
Jorden är en underbar plats att leva på. Ju mer jag ger av mig själv destå mer får jag. Jag är inte rädd att ge och jag är inte rädd att ta emot.
Jag behandlar mina färäldrar så som jag vill att mina barn skall behandla mig. Jag är inte rädd att återvända till källan vilka är mina färäldrar och den heliga anden som vägleder mig.
Jag önskar mig mera gädje I livet, mera vänner. Jag önskar mig mera jobb där jag kan vara kreativ och hjälpa till där jag behövs.

(Det är inte farligt att önska sig något så länge det du önskar dig inte är av girighetens begär eller lusta)

Jag önskar mig ett rymligare hus för mig och min familj där vi kan vara lyckliga och harmoniska.
Allt jag gör gör jag med kärlek och jag vill vara kärlek, tala kärlek, se kärlek, höra kärlek och ge kärlek.
Jag är frisk, hel och fulländad.

Osv osv osv Listan kan bli oändlig på positive tankar…

Här e några exempel på affirmationer:

Mot stress; jag litar på livets flöde och process och jag vet att jag är bra som jag är.
Mot Jag älskar och bejakar mig själv.Allt jag gör, gör jag med kärlek och jag är trygg.
Hals problem eller negativt prat; Jag talar ömt och kärleksfullt. Jag utandas bara det goda.
Svårt att släppa gammal smärta; Jag släpper all gammal smärta inför kärlekens hander.
Mot energi tjuvar; jag är stark och inget negativt kan komma igenom mitt fridfulla jag.
Mot missfall; Gudomlöigt och rikt handlande äger alltid rum I mitt liv. Jag älskar och bejakar mig själv. Allt är bra.
Mot höft ont; Jag är I perfekt balnas. Jag rör mig frammåt I livet lätt och med glädje I varje alder.

Om du vill veta vilka affirmationer som passer just dig får du komma på vägledning hos mig så går vi grundligt igenom vad din kropp behöver. En affirmation sager man I ca 10 min om och om igen.

Lycka till
Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade