About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

torsdag 20 maj 2010

Jag älskar dig





Kärleken till dig är så stor och stark

Du finns med mig på denna mark

Jag och du min kärlek i ett i ett,
Vi är en härlig komplett


Vi förstår varann på ett speciellt sett
Med dig är allt så lätt

Jag tvivlar inte en sekund på ditt sätt
För jag vet att du har rätt

Det finns ett tryggt rum i ditt hus
Jag blir varm av ditt ljus

Vi vandrar på samma väg av grönska och jag vill bara dig önska

Rötterna blir starka med tiden
kronan växer mot himlen som vackert siden

Trygg är jag i din famn
Du seglar mig i hamn

Båten kan ta oss vart vi vill, 
utan mål och utan tidspil 
många, många mil... vart vi vill...

Bagaget vi bär är, för alltid det är...
accepterat, förvandlat till glitter och guld... 
helt utan skuld

Jag älskar dig med hela mitt hjärta för du har helat min smärta...

Jag älskar dig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gud så bra

Annelie sa...

Ojoj..var det en kärleksdikt till dig och mig..vi själsfränder på denna jord i denna tid här och nu för alltid du och jag...du såg mig som den jag är, du väckte mig från min slummer och det är jag dig för alltid tacksam för...du och jag kan vägen vandra tillsammans eller var för sig. Vägen leder ändå till samma plats för både dig och mig...nämligen kärlekens ljus..

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade