About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

tisdag 15 maj 2012

Vad är frihet för dig?






För mig är frihet att få vara med mig själv en lååång stund. Att få sitta stilla, vara tyssssst och bara andas en lååång stund. Så länge att hela kroppen slappnar av, mina tankar försvinner och jag vet inte om mina känslor. Den enda känslan som jag känner är att min kropp lyfter. Jag lämnar min kropp för en stund. 


På sistone har jag mediterat kortare stunder då jag har haft två år av flytt, både företag och boende. Nu börjar allt att närma sig ett slut. Inte ännu men snart och jag längtar verkligen efter tiden när jag kunde sitta i timmar och umgås med andra sidan. Med den obegränsade kraften och euforin som kommer i det vakna livet. 



När jag mediterar blir livet mindre illusoriskt. Jag känner mig hel konstant, Glad och lycklig bara sådär för ingenting. Det finns inga motgångar för jag vet hur det är på andra siden. Att höja dina andliga frekvenser är det bästa du kan göra i livet. Faktum är att det är det enda du bör göra för det är det enda du är här för att lära dig. 





När du gör detta lär du dig Kärlek och Kärlek är ju meningen med livet och allt som finns. Du är här för att lära dig leva i kärlek, ge kärlek, prata med kärlek, höra kärlek, andas kärlek och vara kärlek. Så är det bara! Här nedan kan du gå in på en länk som jag hittade på facebook denna natt när jag sitter och förbereder mig inför stora förändringar i mitt liv, Hur du kan kommunicera med ditt hösta Jag och vad det handlar om. Tjejen som berättar är fantastisk. Jag kunde inte säga det bättre och sannare själv. Lyssna och lär...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D58vp3TvihU#!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade