About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

fredag 11 november 2011

2011-11-11




Vilken morgon! Wow Vilken dag! Jag var ute och joggade en stund och månen har aldrig sätt vackrare ut. Helt magiskt! Så stor och vacker. Kändes som att den tittade rakt på mig. Samtidigt som jag joggade sade jag ett mantra och när jag närmade mig slutet letade jag upp ett stort träd som jag brukar krama och tittade rakt in i den uppgående solen.
WoW! Vilken sol! S¨å stor och klar var den i dag. jag tittade en lång stund in i solen och började be, Från vit, till Gul, till röd, till lila och slutligen förvandlades spiralen till magenta. Vilken syn! jag ryser och får tårar när jag tänker på det. Solen talade till mig. Spiralen hämtade mig för en stund.
Jag fick informationen som jag behöver, min bön blev hörd och jag vet att jag vandrar i sanning.
I sanning!
Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade