About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

lördag 26 november 2011
punktering, lampor som rasar, och känslor som krossas,, trött! Ja! men trött på mycket och jag inser nu,,, med ett barn bakom mig som sjunger i den högsta volymen, Hon komponerar sin egen sång. Låter som en festival :-) Underbart! Barn är det bästa som finns. Tänk om vi kunde vara som dem. Obegränsade, lyckliga och totalt bara här och nu.
Jag inser att jag är ensam och att jag faktiskt alltid har varit det. I dag sitter jag med tårar i ögonen och undrar varför igen. Hahaha VARFÖR! Jag har hatat det ordet så länge för jag kunde aldrig få svar på någonting när jag var tonåring. Inser i dag att jag sitter med samma fråga men jag har ett svar i alla fall och det är INGENTING! Jag fattar ingenting och det är fan ta mig inte ens meningen att jag skall göra det hahaha.
Känner mig helt galen och det kanske jag är. På vilket sätt vet jag inte men galen är jag och galnare tänker jag bli. Lika galen som barnet som sjönger bakom min rygg. haha Galen!!!
Är det fel på mig eller alla andra!? NEJ! Inget fel på dig eller mig utan våra känslor,, så sårbara, så fattiga, så dumma ibland. hatar dem. Vill bara skrika och vråla!!! AAAAAAAAAAAAAAAAA!
Tänker från och med i dag våga allt och lite till. Tänker släppa loss! flippa ut, springa naken, älska allt helt öppet! Jag Älakar dig fan ta mig! fattar du! vad är det för fel på dig?! varför flyr du helvetet hela tiden? varför kan du inte bara stanna upp och känna efter som jag gör? Känna hur skit ont det gör att känna. kan du för en stund i helvetet inte känna efter hur jag mår eller någon annan? Kan du för en stund inte stanna upp och sluta bry dig om vad andra tycker och tänker? kan du fan inte bara ta och sluta begränsa dig? vart tror du att du skall ta vägen igentligen?
Nä! Nu tänker jag lyfta näsan i vädret och bara vara JAG JAG JAG och om det inte passar dig så kan du fan dra men jag tänker alltid älska dig oavsett vad!!!!

1 kommentarer:

Unknown sa...

Bra skrivet...hoppas du har fått ur dig allt du behöver ha sagt. Nu går historien till det förflutna...nu är NU. Vad har du nu, ett sårat hjärta...dags att ta hand om ditt eget hjärta. I hjärtat vet du vad du har och vad du Önskar. Sluta känn det som känns svårt...bara acceptera att livet kan vara så. Men du väljer hur du vill känna och se på allt som sker. I hjärtat är du hel och har alltid varit...

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade