About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

tisdag 8 juni 2010

Sanning



Alla människor vill leva länge men ingen vill bli gammal :)))




Överge sökandet efter Gud och skapelsen och liknande ting. Sök efter Honom genom att börja med dig själv. Lär dig vem det är inom dig, som gör allt till sitt eget och säger: Min Gud, mitt sinne, min tanke, min själ, min kropp. Utforska källorna till sorgen, glädjen, kärleken och hatet.....
Om du noggrant undersöker sådana ting, kommer du att finna Honom i dig själv"






Rikedom är att bli hörd, sedd och älskad och att få ge kärlek

1 kommentarer:

Alexandra sa...

Jag vill bli gammal, min bästa vän tycker alltid jag är så rolig när jag säger det! Men tänk all visdom man har samlat på sig på livets resa. Tänk så mycket fantastiska möten med människor man fått uppleva. Tänk all kärlek, all glädje! Alla minnen man bär med sig och kan dela med sig av. Finns miljoner av saker livet har att erbjuda.

Din blogg är väldigt fin, gillar den riktigt mycket! DU sprider kärlek och berör!

Tack!

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade