About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

måndag 23 april 2012

Du är viktig



Du har en viktig roll att spela I detta universum, även om du inte vet om det ännu.. Utan dig skulle detta klockarbete inte vara det samma. Så snälla, ta hand om dig själv. Det finns en anledning för din existens. Vad/vem har du omkring dig som älskar och behöver dig. Vem älskar dig? För det mesta får jag höra: jag älskar inte den, gillar inte honom, tycker inte om henne, hon/han är si o så. Men hur är du? Vem älskar dig?

Negativa människor och saker som inte är bra för mig är som studs bollar omkring mig. De försvinner lika fort som de kom:-)) Det gäller att bygga upp ett friskt och starkt energifält och detta gör du endast genom meditation och upptäckten av ditt sanna Jag.

Många människor råkar ut för olyckshändelser,, Små som stora. Ex; du är bortrest med en ny flickvän eller en ny vän och det händer olyckshändelse… Varje gång du umgås med personen händer det konstigheter,, Du har en känsla av olust men du kan inte identifiera den om den är sann eller inte. Dock har du inte ens ställt dig frågan. Är det sant det jag känner & vad är det jag känner. Hmm,,, Är jag på rätt plats med rätt person? Ja om du var det skulle det kanske inte hända konstigheter. När jag är på rätt plats med rätt personer känns det underbart, fritt och glatt. Jag kan vara mig själv utan att någon tittar konstigt eller dömer mig.

Många gånger vill vi tro att saker är bättre än vad de är bara för att slippa undan konfrontationer & diskussioner men det behövs inte heller. Ditt sanna Jag vet bättre och tar automatiskt bort det du inte behöver på ett eller annat sätt. Så vem är du? Vem är ditt sanna Jag? Ta reda på det & snälla, lär dig att ANDAS!!! 


Genom att du lär dig att andas lär du dig meditation och vem du är!

Lycka till”
Marija Izabella

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade