About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

måndag 2 april 2012

GUD MORGON ZZZVERIGE




Min filosofiska hjärna började jobba med en dröm som jag hade i natt i min gamla säng som jag inte har sovit i på ca 10 år. Det var magiskt att få sova i den igen. Energin fanns verkligen kvar och bäst av allt: Jag och min syster är de enda som har sovit i den så den talade verkligen medialt:Fraser som:
Allt fysiskt är en illusion! Men det finns där för att guida oss,, eller testa oss,, eller förstöra oss,,


I min värld, senaste tiden har jag haft i tanken att allt som är bortom oss är verkligt och kan inte skada oss men hur är det för dem som aldrig landar? Det är trots allt här på jorden vi blev satta för att leva & lära... 


Jag vill säga. Tillåt dig att vara fysisk och älska det men sikta mot himlen OCH när du siktar mot himlen,, Tänk: Var är Gud? Hur är Gud? Hur skall jag vara för att nå dit för där Gud är, är paradiset, evigheten, den oändliga kärleken och allt detta eviga och underbara kan vi endast komma till genom att uppleva och lära i illusionens värld, Nämligen Moder jord.


Och drömmar är till för att tolkas rätt. Tänk på att alla dina drömmar har meningar för dig och för andra. Många säger att drömmar är endast ens egna känslor men det är inte sant. För det vet jag som drömmer sanndrömmar. Ofta drömmer jag om andra i min närhet och det är viktig information ibland. Så ignorera inte dina drömmar. 
Streck på dig en stund när du vaknar på morgonen innan du hoppar upp och åter koppla natten. Har jag drömt något? Le! Och ha en underbar dag.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade