About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

tisdag 5 april 2011

Sjukdommens ursprung



All sjukdom är en följd av att själen hämmas och detta gäller alla former i alla naturriken:
Det förflutna, var i vi betalar priset för gamla misstag. Arv, den energi som strömmar inom oss som har gruppursprung. Och slutligen det som livets människa ålägger sin kropp.
Tungt detta, Eller hur? men jag säger så här: detta kan bli ditt sista liv men du har en hel del jobb framför dig. Eller så kan du välja att återkomma några gånger till för att slutföra det som blev kvar. Vad väljer du?

Jag väljer att detta är mitt sista liv så jag siktar på den rena essens som Det högsta goda vill ha. Invändig och utvändig renhet i all den bemärkelsen som renhet innebär. Jag faller dit titt som tätt i de små groparna som systemet vill att vi skall falla i men så länge jag är medveten om vad det är som gör att jag mår dåligt kan jag lyckas :D

                
 Jag önskar dig Ljus och kärlek <3 Nu och för alltid

Angeliva

                                                                                                                                            

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade