About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag handlar om alla relationer inte bara till din käraste man/pojkvän, hustru eller flickvän. Alla hjärtans dag är till för alla kärleks relationer. Till dina barn, föräldrar, arbetskamrater mm. Vårda alla relationer hur de än är. Ge den du minst Tycker om lite kärlek. Den behöver det mest.

Vi klagar ofta på att livet är tråkigt. Men det som behövs är oftast något så enkelt som att skapa utrymme för att ny energi skall kunna komma in i ditt liv. Håll sinnet öppet så att du inte missar möjligheten att ta emot ljus och kärlek från andra.


Öva dig också på att ge ovillkorlig kärlek till dina föräldrar. De är också här på en resa genom livet för att växa och lära sig,  så döm dem inte för hårt. Jag vet nämligen att vår själ har valt de föräldrar som utmanar oss allra mest i fråga om de lärdomar vår själ vill lära sig under det här livet. Därför är det viktigt att vi läker relationer med våra föräldrar-Hur svår den relationen än är.

Ha en fantastisk Alla  hjärtans Dag önskar Marija Angeliva
2011-02- 14

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade