About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

söndag 14 augusti 2011

Jag älskar dig




Ibland känns det som att min värld gott mot Aut!!!


Det känns som att människan envisas med att hålla fast vid ogillande, hat och analysring i minsta detalj på det som är redan fint och bra som det är...


Som om det skulle kännas lättare och bättre...


Plötsligt känns det som att det i hjärtat finns plats för verklig kärlek, och jag vill skita i allt.


Det finns bara en tanke i mitt huvud...



 Men För F! Jag älskar dig! Jag kan göra allt för dig!


Men nu stänger jag mina ögon och tänker på dig.


Jag spolar tillbaka filmen...


Viskar tyst inom mig...


Ditt namn...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du att förlora?!

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade