About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

tisdag 6 juli 2010

Hjärtats healing

Kärleken kommer att frigöra dig. Andra människor älskar så gott de kan. Om någon inte älskar dig tillräckligt mycket så beror det kanske på att de har begränsningar i sättet att uttrycka kärlek och förtjänar din medkänsla.

Det förflutna är borta i ditt liv och i dag är du är lycklig, fullständigt förlåten och omfamnad av livet. Det finns inget att grubbla över. Du är hel. Behåll dig själv hel och låt inga falska tankar ta över dig. Stå upp för dig själv och tala för det du vill ha.
Det är sagt: Ärlighet varar längst och det är så sant. Ärlighet i dina tankar, ärlighet i ditt uttryck och dina önskningar och tro mig... Då är det uppfyllt.
Tro på det du vill ha, lev dig in i det och det är ditt men glöm inte en sak. Det du önskar skall gynna andra gott lika väl som dig sälv. Inget i livet är ditt. Allt är ett lån. Till och med din kropp.

                                                                          Marija Angeliva

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade