About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

onsdag 9 september 2009

Tarot kurs



Tarot kurs på distans 1000 kr

1. stora arkanen
2. lilla arkanen
3. kortens betydelse
4. en cd skiva om vad siffrorna står för (bibliskt)
5. årstider
6. stjärntecken
7. olika tarot stjärnor
8. frågor och svar
9. prov



När du skall påbörja din tarot kurs hos mig är det bra om du har en tarot bok. Om du inte har det kan jag beställa en åt dig.

Detta är en distans kurs på ca tre månader. Vi kommer att sammarbeta via mail och vi kommer att ha en personlig kontakt den dagen du skall göra ditt prov. Antingen på Sunrise eller via telefon.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade