About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

onsdag 9 september 2009

Healing kurs


Spirituell Healing kurs steg 1

Lördag och söndag 13.00-18.00

Pris: 1500 kr

1. spirituell healing
2. healing med stenar
3. healing med dofter
4. healing på distans
5. chakra balansering
6. grunderna för hur du skall arbeta med healing



Detta är en helgkurs som är avsedd för dem som vill använda sig av healing hemma, på vänner, på sina djur eller som vill gå vidare till healing certifikat i framtiden och har planer att jobba med healing.

Då jag är en mycket flexibel person ser jag alltid till elevernas behov. Det viktigaste är att vi har roligt på vägen. Det skall kännas tryggt och avslappnat. Kärleken kommer att leda oss…

Marija

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade