About Me

Min bilder
meditativtliv
Jag är en självständig och bestämd människa som älskar Livet och allt som finns i det.Mitt motto är "Ge allt och få allt"
Visa hela min profil

Översätta

lördag 3 mars 2012

Närmaste framtiden, om mig

I dag har jag kommit till ett beslut om min närmaste framtid. Då jag är en själ med många järn i elden kan jag i stort sett enligt mig göra, leva, vara & bli vad jag vill och allt är roligt och spännade. Dock inser jag att frisörandet är något jag aldrig tröttnat på. Konst är något jag aldrig tröttnar på. 
Det fanns en tid i mitt liv när jag målade mycket tavlor. Jag trodde inte då att jag skall få sålt dem men efter 65 målade tavlor hände det. Jag träffade en kill kompis som var fotograf och fotade vernisager. Han invigde mig i den världen och jag fick sålt en hel del.


Samma sak med smycken. Jag tröttnar aldrig på att skapa smycken och det fanns en tid när jag var på väg att kunna leva på smycke skapandet. Jag blev silver smed, imorterade pärlor från Indien, sålde in mig på företag och satt natt och dag med att skapa men tyvärr kom jag endast till smyckepartyn och försäljning på min salong då min tunga skilsmässa med barnens far inträffade i samma veva. GIG Kollektion blev vilande...
Här i kom den andliga krisen och jag lade skapandet på hyllan. I ca 6 år nu har jag igentligen inte skapat någonting förutom min personliga utveckling och att överleva som ensam mamma vilket jag har lyckets med fantastiskt bra. Men nu saknar jag konsten.  Det kliar i mina händer och jag funderar på var och med vad jag skall börja och lampan tändes i dag...


Jag har alltså i 6 år utvecklats andligt. Mirakel har skett i mitt liv. Dessa sex år har varit de tyngsta i mitt liv men ändå de bästa då jag har blivit hel genom alla motgångar och hade det inte varit för meditationen vilket kom till mig redan innan skillsmässan hade jag efter dessa sex år nu varit säkerligen i stor depression eller ett starkt nervsammanbrott förstörd. Men i stället har jag med ett stort leende på mina läppar rest mig upp varje morgonen och i mitt hjärta skiner solen.
Detta vill jag skriva om. Så i dag tänker jag påbörja de första sidorna av min första bok som skall heta I LIVET UTAN SLUT. 




 Och framför mig har jag nya M & M frm 1 juni att fixa i ordning, min återfunna själs-frände som återfunnen efter många år och en fantastisk semester med mina barn. Detta är mål 2012.

2012 FEBRUARI ÄR MÅNADE DÅ ALLT HÄNDE

Och resten blir en framtid full av Visdom

Marija Izabella Angeliva

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Twitter

Flag Counter

free counters

AddThis

Bookmark and Share

Ads

Bloggintresserade